Promisiune


În primul rând vreau să-mi cer scuze că am ales să nu postez pe blog o perioadă. În aceste zile mi-am dat seama de fapt cât îmi e de dor si ce benefic este pentru mine. Vreau, ca de obicei, să spun ce văd în jurul meu care mă deranjează. Vreau să vorbesc despre promisiuni. Ce este o promisiune? Este ceva sfânt prin care te legi fată de o persoană că vei respecta ce ai spus, că vei îndeplini o anumită sarcină. Ce văd tot mai des sunt promisiuni încălcate. Parcă ne legăm să nu respectăm ceea ce am promis că vom face. Văd dezamăgire. Cu fiecare lucru spus și nedus până la capăt facem altora rău si ne facem si nouă rău. Si eu fac asta. Si îmi pare rău. Apoi mă întreb de ce nu sunt măcar în stare să respect ce am spus, de ce mă preocup mai mult de ceilalti decât de mine și nu mă pot tine de cuvânt? Dezamăgesc. Iar prin asta mă rănesc si pe mine. Nu stiu ce m-ar putea trezi la realitate sau ce as putea face ca să mă tin de cuvânt. Dar, mi-am propus ca primul de făcut pe lista lui 2014 să fie respectarea promisiunilor. Este cred, cel mai important lucru pe care l-as putea face acum și cel mai prețios. Hold on for one more day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu